چای داغِ داغ

آخرین مطالب

مادرم دوستت دارم...

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۴۸ ق.ظ

مادرم دوستت دارم

الان بیشتر از هر وقت به آغوشت نیاز دارم...


  • ف . ا

نظرات  (۴)

  • محمد علیزاده
  • akhey azizam...
    مادر دوستت دارم..................
    راسی وبت خعلی جالبه من به خیلی از وبا سر میزنم


    وبتورو اولین باره میبینم نه از لحاظ نوشته ها از لحاظ طراحای خیلی جالبه

    تو خودت مهندس کامپیوتری؟؟




    پاسخ:
    آره 
    قسمت درباره من رو بخون
  • سیّدمیلاد موسوی
  • نگاره زیباییه :)
    پاسخ:
    ممنون از حضورتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">