چای داغِ داغ

آخرین مطالب

تسلیت...

چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۴۰ ق.ظ





  • ف . ا

نظرات  (۸)

آره تو خبر دیدم... سانحه ی دلخراشی بود امیدوارم پاک رفته باشن... تصورش رو بکن سوختن در برزخ خیلی فجیع. امیدوارم هممون پاک بریم...
  • مهرک هنرمند
  • جاده‌ها که خوب نیست. راننده‌هام قوانین رو رعایت نمی‌کنن. سرباز که بودم داشتم با اتوبوس از تهران می‌رفتم بندرعباس که با یه اتوبوس دیگه تصادف کردیم. از 2 تا اتوبوس فقط 14 نفر زنده موندیم که 13 نفر خانم بودن و سالم‌ترینشون حداقل یا دستش یا پاش شکسته بود. من لباس شخصی پوشیده بودم. پیرهن و شلوار و جوراب و کفش سفید. اولین کسی که از اتوبوس برعکس شده اومد بیرون من بودم. حتی لباسم کثیف نشده بود. تصادف همش چند ثانیه طول کشید و بعدش اینهمه آدم مردن.
    واقعا صانحه تاسف باریه 
    برای شادی روح قربانیان این حادثه و سلامتی اون مجروحین و مصدومان صلوات 
    یا علی 
    منم تسلیت میگم!
    خیلی بده آدم تو شادی باشه یهو ... :(
  • حمیدرضا کاردان
  • سلام داداش.
    میگم اگه با تبادل لینک موافقی منو لینک کن بعد به من خبر بده تا لینک کنم. ممنون !!
    تاسف باره
    منم تسلیت میگم......
    شادی روحشون صلوات................
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم...
  • موسی الرضا وثـوق
  • توم که سال به سال آپدیت نمی کنی. آپم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">