چای داغِ داغ

آخرین مطالب

خاک

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۱۷ ب.ظ

خاک شد آنکس که در این خاک زیست

        خاک چه داند که در این خاک کیست

  • ف . ا

نظرات  (۶)

چکار کنم؟؟؟؟؟

پاسخ:
چیو؟؟؟؟
هیچی شوخی کردم.....
پاسخ:
من با شما شوخی دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پت: آره....
پاسخ:
شما که با من شوخی ندارید!!!!!!!!!!!!!!
پت: چرا....
  • طلبه امروزی
  • سلام

    با مطلب " تقلید عوامانه " بروز هستم . بحثی نوین در حوزه احکام دینی . بحثی که تقلید بدون دلیل را در شریعت نفی می کند .

  • استاد نوجوان
  • خاک نشد خورده شد

    خخخخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">