چای داغِ داغ

آخرین مطالب

به جهنم...!

سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۴ ق.ظ

گاهی وقتها دلم میخواهد بگویم:
من رفتم، باهات قهرم، دیگه تموم، دیگه دوستت ندارم...!

وچقدر دلم میخواهد بشنوم:
کجا بچه لوس؟ غلط میکنی که میری! مگه دست خودته؟ رفتن به این راحتی نیست...!

اما نمیدانم چه حکمتیست که آدمی , همیشه اینجور وقتها میشنود:
به جهنم...!

  • ف . ا

نظرات  (۷)

  • استاد نوجوان
  • من رفتم، باهات قهرم، دیگه تموم، دیگه دوستت ندارم...!



    پاسخ:
    نرو ............. تو هم مثل من نمی تونی دوام بیاری نرو............
  • استاد نوجوان
  • باشه نمیرم

    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    به همین سادگی

    پاسخ:
    حالا من یه چیزی گفتم شما زیاد جدی نگیر
  • استاد نوجوان
  • ینی برم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    نرو
    :(
    می فهمم چی میگی...
    ولی عزیزم یادت باشه که گاهی اوقات بهتره بهت بگه بری به جای این که ازت بخواد بمونی و اون همون آدم سابق عذاب آور باشه که نخواد حتی واسه حفظ رابطتون یه تغییر مثبت کوچولو کنه...
  • بیست و چهار
  • ارزش ندارن اینا
    ادم نیستن...

    پاسخ:
    آره کصافطا
    یا میشنوه هرجور راحتی...
    پاسخ:
    بگه به جهنم بهتره یا بگه هر جور راحتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">