چای داغِ داغ

آخرین مطالب

من خدا را دارم

دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۶ ق.ظ

من خدا را دارم

      کوله بارم بر دوش

           سفری می باید

               سفری تا ته تنهایی محض

                     هر کجا لرزیدی 

                           از سفر ترسیدی

                                فقط آهسته بگو

                                      من خدا را دارم

  • ف . ا

نظرات  (۱۴)

منم خدا را دارم..........
پاسخ:
آفرین کوچولو
  • استاد نوجوان
  • سلام

    قشنگ بود

    من خدا را دارم..................

    پاسخ:
    خواهش میکنم 
  • علیرضا ait20
  • سلام واقعا زیبا بود 
    من خدا را دارم 
    یا علی
    موفق باشید
    پاسخ:
    ممنون که سر زدید.
  • علیرضا ait20
  • خواهش میشه
    من خدا را دارم ....
    پاسخ:
    بله
    من خ....د...ا؟؟؟؟؟ را دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    بعله
  • سـیـد مـحـمــد
  • مـــ ـــن خُـــ ــــــــــــدا را دارمـــ ـــ ....

    الانم مشخصه شما فقط با من لجید چون بقیه نظرات رو درست جواب دادید ولی نظر منو....

    خخخخخخخخخ شوخی کردم............

    راحت راحت باشید

  • سیّدمیلاد موسوی
  • خدا هم منو داره {لایک}
  • فرزند آدم
  • خیلی قشنگ بود ..ادم دوس داره داد بزنه من خدارادارم
    پاسخ:
    خب داد بزنید  مــــــــــــــــــــــن خــــــــــــــــــــــــــــدا را دارم 
    من خـــــــــــــــــدا را دارم
    سلام

    طاعات قبول…

    با طرح ” میلاد امام حسن مجتبی (ع) ” بروزیم.

    یاعلی مدد

    سوال دارم؟

    چقدر دلت به خدا گرمه؟؟

    توی کارات چقدر به خدا توکل میکنی؟؟

    چقدر نتیجه کارات رو به خدا واگذار می کنی؟؟

    اگه خدا رو داری، واقعا وقتی یه مشکلی برات پیش میاد، فقط از خدا می خوای درستش کنه، یا بعد از اینکه به این و اون گفتی و از همشون ناامید شدی، بعد میری سراغ خدا؟؟

    خدا وکیلی ، وجدانا، وقتی توی یه کاری موفق شدی و پیروز شدی، میگی خدایا شکرت چون تو موفقم کردی، یا میگی ، خودم تلاش کردم و موفق شدم و بعد خدایا شکرت؟؟

    اول خودم و بعد شما  بشینید فکر کنیم موقع گفت این جمله من خدا را دارم چقدر بهش عمل می کنیم . . .!!

    یاعلی . . .

    من خدا را دارم
    پاسخ:
    بعله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">