چای داغِ داغ

آخرین مطالب

قضاوت

چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۵۹ ب.ظ

هر پرهیزگار گذشته ای دارد و هر گناهکار آینده ای ،

پس قضاوت نکنید.

  • ف . ا

نظرات  (۶)

باسلام

هر کافری  که اشهد بخواند، گناهان گذشته اش پاک میشود، پس نباید به گناهان گذشته اش او را دید و او انسانی جدید است.

یاعلی . . .

راستی گفتم که ، خودت اومدی و گفتی که سر بزن به وبلاگم و من دارم میام؛ چه مزاحمتی، دارم نظر میدم!!

عجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب!! بگو نمیخوام دیگه نمیام.

یاعلی . . .

پاسخ:
نه اختیار دارید نمی خواستم شمارو ناراحت کنم . اگه ناراحت شدید به بزرگی خودتون ببخشید ولی من یادم نمیاد به وبلاگ طریق... اومده باشم حد اقل آدرس وبلاگتون رو برام بزارید.
  • بیست و چهار
  • چکار گذشته پرهیزگاره داریم بهتر نیست بگیم هر پرهیزگاری هم اینده ای دارد؟شاید در آینده گناهکار شد
    پاسخ:
    بله خوب حق با شماست
    حرف حق جواب نداره
  • فرزند آدم
  • حضرت علی علیه السلام
    ای مالک هرگاه شب هنگام کسی را در حال گناه دیدی سحر به ان چشم نگاهش نکن شاید توبه کرده باشد و تو ندانی
  • علیرضا ait20
  • بعضی وقتا همین قضاوت غلط ادم رو بد بخت می کنه 
    یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">