چای داغِ داغ

آخرین مطالب

خدایا دوستت دارم

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۵ ق.ظ

دیشب با خدا دعوایم شد . با هم قهر کردیم ....

فکر کردم دیگر مرا دوست ندارد...

رفتم گوشه ای نشستم چند قطره ای اشک ریختم و خوابم برد.

صبح که بیدار شدم مادرم گفت:

«نمیدانی از دیشب تا صبح چه بارانی می آمد....»

  • ف . ا

نظرات  (۸)

  • بیدار بیقرار
  • شهید خرازی:هرچه که میکشیم وبه سرمان میاید از نافرمانی خداست
  • استاد نوجوان
  • سلام مطالب جدیدت قشنگ بودن

    پاسخ:
    سلام خواهش میکنم . ممنون از نظرتون.
  • رقیه نادری
  • عالی بود
    کاش باز بارون بیاد
    پاسخ:
    الهی

    بسیار زیبا...
  • سجاد عبدی
  • عالی...
    خیلی زیبا...
    ــــــــــــــــــــ
    دلنشین بود...
    ــــــــــــــــــــــ
    بروزیم با "پیــــر رسیدنت"
    ــــــــــــــــــــــــــــ
    پاسخ:
    چشم حتماً
  • یگانه مهاجر
  • زیبا بود خانم مهندس
    پاسخ:
    قربانت عزیزم
  • تولدی دوباره
  • اگر میدانستیم خدا ما رو چقدر دوست داره ........
  • بیست و چهار
  • مطلب قشنگی بود خانم مهندس
    پاسخ:
    خواهش میکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">