چای داغِ داغ

آخرین مطالب

مرد موفق

دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۷ ق.ظ

پشت هر مرد موفق زنی هست که نتوانسته جلوی موفقیت او را بگیرد!!!!!!!!!!!!!!

  • ف . ا

نظرات  (۷)

باسلام

میدونم که میدونی وبلاگم چیه؛ مگه میشه رشته کامپیوتر باشی و نفهمی که کی به چه طریقی بهت سرمیزنه.

جا نخوردم، چون خودم از این کارا زیاد کردم.

حالا چرا نظرات وبلاگت رو پاک کردی؟

ضمنا در پس زندگی هر انسانی یک زوج خوشبخت بوده ، که همچین شخصیتی را وارد جامعه کرده اند.

موفق و مؤید.

یاعلی . . .

موفق و مؤید.

پاسخ:
من حوصله تجسس ندارم خودتو مثل .... معرفی کن
  • فائزه سعادتمند
  • :)
  • تولدی دوباره
  • سلام
    این طریق رو من میشناسم
    اما معرفی کردنش خرج داره
    آهای طریق راست میگن دیگه خودتو مثل آدم معرفی کن تا معرفی نشدی
    طریق هم اگه میخواد هویتش رو نشه خرجش بیشتره
  • بیدار بیقرار
  •  آیا می‌دانید قرآن ذکر است انا نحن نزلنا الذکر (حجر، آیه 9) و اعراض از آن زندگی نکبتی را به بار آورد (و من اعرض عن ذکری فان له معیشة ضنکا) (طه، آیه 124)
    با نامه پراز گلایه ی  آقای قرائتی به روزم
    پاسخ:
    سلام چشم حتماً
    واقعیتی قابل انکار
    دی:
  • مهرک هنرمند
  • جالب بود. تشکر
    پاسخ:
    خواهش میکنم 
    برعکسش درست تره هااااااا :))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">