چای داغِ داغ

آخرین مطالب

پارک دوبل

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۶ ق.ظ

یه خانوم همسایه داریم که هر وقت میخواد پارک دوبل کنه
من با نیم کیلو تخمه میشینم تو تراس نیگاش میکنم …

  • ف . ا

نظرات  (۸)

نوبت پارک دوبل شمام میشه ها.................

پاسخ:
ما بلدیم بعععله
اللللللللکی میگی؟!!!!
پاسخ:
بماند
  • جابر رضاپور
  • بیکااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار
    پاسخ:
    خدایی از هرچی فیسبوک و طنز بیشتر حال میده
  • سید سعید باباییان
  • ***همسنری...
    تو ماه رمضون چیکار می کنی...
    نکنه به جای تخمه...قلیون می کشی...(البته به فتوای بعضی از مراجع تقلید محترم)...***

    + یازهرا(سلام الله علیها)
  • تولدی دوباره
  • سلام
    من یه برداشت دیگه ای از حرفتون میکنم
    خانمه هم خوب پارک دوبل میکنه هم سریع
    شما هم به جای اینکه با نیم کیلو تخمه بشینید نگاش کنید
    مشغول خوردن تخمه ها بشید بهتره
    پاسخ:
    خب بده مگه ؟؟؟؟ به جای اینکه وقتمو دو ساعت پای یه فیلم ایرانی تلف کنم هم پارک کردن یاد میگیرم هم ...
  • صالح جهانی
  • می گیم ماه رمضون چیکار می کنی؛ تخمه رو می گم ...
    پاسخ:
    شما هم حاجی گیرولف شدیا!!!!!  گفتم با نیم کیلو تخمه میشینم نیگاش میکنم نگفتم که میخورم!!!!!!!!! بعععله.
    شما خودت پارک دوبل بلدی؟
    خواستید پارک کنید خبر بدین با تخمه بیایم
    پاسخ:
    چشم حتماً بهتون خبر میدم
  • علیرضا ait20
  • ههههههه
    ولی من می گم زنگ بزن ساندویچ هم برات بیارن اونم با نوشابه 
    ای حالی میده 
    ولی راستی خودتون هم زنیدا...
    ههههههههه
    یا علی
    پاسخ:
    آره خدایی حیف که ماه رمضونه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">