چای داغِ داغ

آخرین مطالب

نصیحت برادرانه

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۴۲ ق.ظ

زن گرفتم شدم ای دوست به دام زن اسیر !

من گرفتم تو نگیر

چه اسیری که ز دنیا شده ام یکسره سیر !

من گرفتم تو نگیر

بود یک وقت مرا با رفقا گردش و سیر !

یاد آن روز بخیر

زن مرا کرده میان قفس خانه اسیر !

من گرفتم تو نگیر !

 

  • ف . ا

نظرات  (۳)

باشه نمیگیرم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ:
حالا من یه چیزی گفتم نمیشه که شما تا آخر عمرتون عزب اقلی بمونید!!!!!!!!!!!!!
جانم؟!! عزب اقلی یعنی چی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بالاخره عزب اقلی یعنی چی؟

پاسخ:
عزب که یعنی همون عزب
اقلی هم به ترکی یعنی پسر
البته نمیدونم شما خانمی یا آقا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">