چای داغِ داغ

آخرین مطالب

السلام علیک یااباعبدالله الحسین

سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۳۹ ق.ظ


آبروی حسین به کهکشان می ارزد

یک موی حسین بر دو جهان می ارزد

 گفتم که بگو بهشت را قیمت چیست

گفتا که حسین بیش از آن می ارزد

  • ف . ا

نظرات  (۱۰)

یا حسین(ع)....
تسلیت میگم..........
  • حسین اکبری
  • قبله دل کرببلا خدا خدا میکنیم
    برای اون صحن و سرا خدا خدا میکنیم
    ایامتون تسلیت 
  • علی ابن الرضا
  • روز هفتم هم می آید و می رود
    چه فایده
    تنهااین اصغر است که تشنه...
  • وبگرد مبتلا
  • سلام.
    با چاپلوسی و خود شیرینی آپم (اسم مطلبه بابا :دی)
    منتظرت هستم :)
    پاسخ:
    اطاعت
    اگه توو این روزا شبا دلت گرفت یاد من هم باش دوست عزیزم...
  • وبگرد مبتلا
  • سلام
    با یه نوشته خیلی کوتاه بروزم.
    منتظر دیدگاهت هستم :)
  • نرگس روزبهانی
  • کربلا
    تاکی درتلاطم
    شش گوشه اش بسوزیم
  • مهرک هنرمند
  • پس خطاب آمد که ای سلطان عشق

    ای حسین ای یکّه‌تاز راه عشق

    *****

    گوید اینک حضرت جان‌آفرین

    مر تو را بر جان و ایمان آفرین

    *****

    هرچه بودت داده‌ای اندر رَهَم

    در رَهَت من هرچه دارم می‌دهم

    *****

    لیک خود تنها میا در بزم یار

    خود بیا و اصغرت را هم بیار

    *****

    خوش بُود در بزم یاران بُلبُلی

    خاصه در منقار او برگ گُلی

    کربلا
    تاکی درتلاطم
    شش گوشه اش بسوزیم

    ایام شهادت سالار شهیدان و ماه محرم تسلیت باد

  • سید امیر علی حیدری
  • آن الحسین مصباح الهدا و سفینة النجاة

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">