چای داغِ داغ

آخرین مطالب

بدون شرح !!!!!!!!!!!!

شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۴۰ ق.ظ

  • ف . ا

نظرات  (۶)

  • مهرک هنرمند
  • یادم میاد وقتی رفتم کتابخونه درُ پشت سرم بستم. چرا الان بازه! کی بازش کرده؟
    پاسخ:
    شاید باد زده باز شده
    نه بابا
    ما میرفتیم کتابخونه نیم ساعت که دیر میرسیدی
    پر میشد

    میگن همش جنبه مثبتشو ببینید
    شاید خلق الله تو خونشون کتاب میخونن
    من خودم که اینجوریم
    پاسخ:
    گذشت اون زمان....

    الان اگه تونستی بشر رو از پای اینترنت بلند کنی هنر کردی
  • ღ فاطمه ღ
  • خی از همه سخت تره عاخه دی:
  • سجاد عبدی
  • نفرین بر آن محرم نامحرم

    که زهر جفا را نه در جام تو

    که در کام ما ریخت

    شهادت جواد الائمه بر شما تسلیت باد...

    ▌║█║YA HOO 110©sajjadabdi ▌║█║

    ههههههههههههه ای وای

  • عرفان عسکری
  • سلام منم تو بیان وبلاگ نویسی میکنم و شما رو لینک کردم و امیدوارم که شما هم این کارو بکنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">