چای داغِ داغ

آخرین مطالب

آخ جون مدرسه و دانشگاه....

شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۲، ۰۶:۰۲ ب.ظ



خدایی کیا از این کارا می کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ف . ا

نظرات  (۱۰)

  • دخترهزار چهره
  • من .............ههههههههه

    پاسخ:
    آفرین به تو...
    پت: به جان خودم دیگه این کارا رو نمیکردم..........
    پاسخ:
    شما که اصلاً از این کارا نمیکردی!!!!!!!!!!!!!!
  • موسی الرضا وثـوق
  • اااا! مگه دخترام از این کارا می کنن؟! ما زیاد می کنیم
    در ضمن آپم. خوشحال میشم بیای و نظرتو بگی...
    منتظرتم :)
    پاسخ:
    اطاعت
    من جز این دسته نبودم ولی همیشه تو کلاسمون این ماجراها پیش میومد آخرشم  همه کلاس زیر سوال میرفتیم
  • مهدی ایکس
  • جالبه :)
    پاسخ:
    قابلی نداشت
    منم گفتم نمیکنم دیگه.................
    منم گفتم نمیکنم دیگه.................
    پاسخ:
    آره جونه .... !!!!!!!!!!!!!!!!!
  • مهندسین کامپیوتر
  • فقط از دس شما دخترا بر میاد از این کارا ...

    پاسخ:
    نه که شما پسرا همتون پسر پیغمبرید
  • ღ فاطمه ღ
  • ما :l
    پاسخ:
    آفرین بر شما

    ما از این بد تراشم انجام دادیم

    پاسخ:
    آفرین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">