چای داغِ داغ

آخرین مطالب

جزوه نوشتن دختر خانوما...

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۵۰ ق.ظ



  • ف . ا

نظرات  (۱۱)

سلام ابجی فرشته

تو این شکل یه مشگل اساسی هست:

خودکار صورتی و نارنجی و قهوه ای و خلاصه باید حد اقل 12رنک داشته باشه اینجوری که نمیشه جزوه نوشت 

خخخخخخخ

خیلی قشنگ بود مرسی

پاسخ:
آخه قیمت لوازم تحریر یه کم بالا رفته
ههههههههههههه
خیلی قشنگه
صندلیهاش شکل صندلی های دانشگاه ما نبود اما خودکاراش منو یاد یکی از بچه های دانشگاه خودمون می اندازه....
یادته؟؟
اسمشو نمیبرم میدونم یادته
امیدوارم به زودی ترم شروع بشه من دلم واسه همه تنگ شده
پاسخ:
آره یادمه
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پسرا میان سر کلاس
از هرکی که خودکار اضاف داشته باشه میگیرن

دی:
پاسخ:
دقیقاً 
براشون هم فرقی نمیکنه چه رنگی باشه

الان چرا علی آقا خندید؟؟؟؟!!!!!!!!

علی آقا خیلی بی مزه ای.

اینکه دختر خانما درس خونن بد؟!

اینکه مثل شماها بی نظم نیستن بد؟!!(البته بعضیاتون که فک کنم بالای 120 درصدش این رقمین)

 

به هر حال ممنون فرشته جونی.

  • مختار رئیسی
  • ای داد بی داد؟!
    پاسخ:
    چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • فرزند آدم
  • نه بابا ...
    تو دانشگاه اینجوری نیست
    پاسخ:
    پس چه جوریه؟؟؟؟
  • علیرضا ait20
  • ما پسرا که یه خودکار ابی داریم و یه اتود و دیگر هیچ 
  • محمد حسین خانی کوثرخیزی
  • وای
    حالا منو تو دانشگاه:
    آقای فلانی یه خودکار به من بدید اینو یادداشت کنم
    خانم فلانی اون کاغذ رو اگر نیاز ندارید لطف کنید بدید به من
    استاد کمتر بگو داره کاغذم تموم میشه
    خانم فلانی یه کپی هم از جزوه اتون به من بدید
    آقای فلانی داری میری خونه جزوه رو از خانم فلانی بگیر بیار در خونمون

    حقیقتا من معنی همکاری رو فهمیدم :))
    پاسخ:
    حالا که فکر میکنم میبینم با این وضع منم معنی همکاری رو فهمیدم
  • مهندسین کامپیوتر
  • یا حسین این بشر چند رنگ جزوه می نویسه؟؟؟؟
    پاسخ:
    تازه بقیه خودکاراشو نیاورده یه سری هم که به خاطر گرون شدن لوازم تحریر نخریده درک کنید خواهشاً

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">